Kliknite tu za vrnitev na prvo stranNazaj
   
CILJI SKRIVNOSTNEGA KUPCA
 
   
Zakaj Skrivnostni kupec Ugotavljanje motivacije in obnašanja uslužbencev
Cilji Skrivnostnega kupca Ocenjevalni elementi
Ocenjevanje zadovoljstva potrošnikov Skrivnostni kupec v izvedbi
     

Najpomembnejši cilji raziskave Skrivnostni kupce/Mystery Shopper so:

- spremljati trgovsko podporo prodaje izdelkov pod krovno trgovsko blagovno znamko oz. njegovimi znamkami
- izobraziti lastne in tuje trgovce v tistih segmentih, pri katerih je to potrebno
- pozitivno vplivati na vse tiste elemente prodaje, na katere je to možno
- doseči večjo lojalnost lastnega kadra, partnerskih trgovcev in potrošnikov
- doseči boljše in stabilnejše dolgoročne prodajne rezultate, s tem pa tudi večjo lojalnost lastnikov

- izvedba učinkovite kontrole lastnega in tujega prodajnega osebja
- napotki glede možnosti povečanja prodaje
- možnosti revitalizacije mestnih jeder in (ali) nakupovalnih središč

Stranski ali spill-over pozitivni efekti pa so:


- boljše sodelovanje s trgovci zaradi izkazovanja pozornosti in skrbi ne samo za prodajo (lastnih izdelkov), ampak zaradi splošnih pozitivnih efektov na delo zaposlenih v prodajalnah in na njihovo boljše motiviranje ali celo usposabljanje oziroma izobraževanje
- ob ustrezni publiciteti tudi posredni pozitivni medijski vpliv na potrošnike

 


CEOs d.o.o.