Kliknite tu za vrnitev na prvo stranNazaj
 
OCENJEVALNI ELEMENTI
   
Zakaj Skrivnostni kupec Ugotavljanje motivacije in obnašanja uslužbencev
Cilji Skrivnostnega kupca Ocenjevalni elementi
Ocenjevanje zadovoljstva potrošnikov Skrivnostni kupec v izvedbi
   

Skrivnostni kupec - kreiranje vprašalnika in ocenjevanih elementov

Kreiranje testnega vprašalnika praviloma poteka v sodelovanju z naročnikom. Na ogledu vzorčnih lokacij se predskenira zatečena problematika.

Pravilnik ocenjevanja in tekmovanje


Postavitev ocenjevanja "Skrivnostni kupec" mora biti na primeren način prikazano in predstavljeno vsem zaposlenim. Prav je, da se okvirno seznanijo z njim, da imajo tudi dodatno motivacijo za čim boljše delo. Zato naročniku vedno predlagamo, da postavimo pravilnik o tekmovanju med posameznimi poslovnimi enotami/poslovalnicami v okviru natečaja za "NAJ". Najboljši v kategoriji dobijo konkretne nagrade. Po izkušnjah je tak način motivacije dovolj spodbuden.

Sklopi


Oblikovanje vprašalnik oz. ocenjevalni list je ključno. Pri oblikovanju ocenjevalnega lista skrivnostnega kupca se zanašamo na večletne izkušnje. Le tako je namreč mogoče zagotoviti nevtralno in objektivno ocenjevanje.

Omenjeno tematiko vam za veseljem pojasnimo individualno na sestanku.


CEOs d.o.o.