Kliknite tu za vrnitev na prvo stranNazaj
   
ODNOSI Z JAVNOSTMI
 
     
Zakaj Skrivnostni kupec Ugotavljanje motivacije in obnašanja uslužbencev
Cilji Skrivnostnega kupca Ocenjevalni elementi
Ocenjevanje zadovoljstva potrošnikov Skrivnostni kupec v izvedbi
       

Tiskovna konferenca


Za začetek vedno predlagamo izvedbo tiskovne konference. Opravimo jo samostojno, ne združeno s še kakšno drugo problematiko naročnika. Pred tiskovno konferenco je raziskava ponavadi že v fazi, ko je opravljena pred-raziskava in lahko govorimo o specifičnosti potreb in želja potrošnikov in zadovoljstvu in motivaciji trgovskega osebja.

Sama raziskava se pokaže kot iniciativa naročnika po korenitem poseganju v izboljševanje pogojev za delo ter prilagajanju želja potrošnikov. Predstavniki medijev dobijo krajše ugotovitve raziskave med potrošniki in med ponudniki blaga in storitev ter oris metodologije in pravilnik ocenjevanja Skrivnostni kupec.

 


CEOs d.o.o.