![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||||||
Javnomnenjske in tržne raziskave v podjetju CEOs Podjetje CEOs je mlado podjetje, združuje pa posameznike - strokovnjake, ki že desetletje delujejo na področju tržnih in javnomnenjskih raziskav. Specializirani smo za izvedbo tržnih raziskav, ki zaradi naročnikovih zahtev in specifičnosti problemov zahtevajo poglobljen in naročniku prilagojen pristop. Raziskave izvajamo za naročnike, ki potrebujejo podatke o širokopotrošnih, industrijskih in investicijskih trgih ter o mnenjih in stališčih v zvezi z željeno tematiko. Ravno tako izvajamo veliko raziskav javnega mnenja namenjenih v pomoč slovenskim občinam kot so MO Celje, MO Kranj ter drugim zavodom in institucijam. Uporaba standardnih in sofisticiranih metod raziskovanja Pri izvedbi tržnih in javnomnenjskih raziskav uporabljamo kvalitativne in kvantitativne metode zbiranja mnenj in odgovorov: - izvedba posameznih intervjujev, diad, triad in fokus skupin
Rezultati naših tržnih raziskav so argumentirani z opisnimi kazalci, rezultati križanj in s sofisticiranimi multivariatnimi analizami. Vprašanja in problemi Najpogostejša vprašanja, na katera odgovarjamo (z določeno stopnjo zaupanja v pravilnost trditve, ki jih postavimo) so: - Katere demografske in statusne lastnosti so značilne za
vaše kupce? - Kako se razlikujejo različne skupine vaših kupcev? - Katere skupine kupcev so najbolj pomembne? - Kdo so tisti, ki odločajo o nakupih? - Kakšna je stopnja zadovoljstva z vašimi izdelki / storitvami? - S kakšno verjetnostjo lahko sklepate o uspehu pri lansiranju
novega izdelka? - Kako določiti realno ceno storitve / izdelka? - Kako določiti optimalen zbir opcij za izdelek / storitev? - Kako pozicionirati nove izdelke / storitve? - Na katerih področjih vašega poslovanja imate prednosti
in kje so vaše pomanjkljivosti? - Kako uspešni so promocijski koncepti? - Kako spremljati uspešnost kampanje? - Kaj menijo različne javnosti o določenih težavah / temah? - Kako izmeriti oz. vrednotiti stališča in mnenja o posamezih dogodkih, odločitvah, pojavih, temah, izdelkih ali storitvah?
Poročilo o rezultatih Na podlagi rezultatov raziskave pripravimo tri vrsti poročil: - vmesno ustno poročilo, kadar je to zaželjeno zaradi potrebe
po hitrem seznanjanju z rezultati, pa tudi za zajemanje morebitnih dodatnih
želja naročnika glede podrobnosti Fokus grupe kot raziskovalna tehnika Kvalitativne raziskovalne metode, ki bazira na metodologiji skupinskega intervjuja, se je v strokovnem žargonu oprijel termin "fokus grupa". Tehnika se je pojavila v socioloških znanostih po II. svetovni vojni, kot pripomoček v marketinških in javnomnenjskih raziskavah pa se je začela uveljavljati koncem 80 -tih let. Fokus grupe uporabljamo npr. pri testiranju promocijskih
kampanj v predizvedbenih fazah, pred uvajanjem novega zakonskega določila,
ob lansiranju novih izdelkov, pri merjenju učinkovitosti komuniciranja
z javnostmi ipd., skratka, kadar želimo izvedeti več kot le mnenje lastnega,
"mnenjsko popačenega" kroga ljudi o nekem problemu ali pojavu.
Metoda ima pred širokim anketiranjem prednost predvsem zato, ker razen
binarnih odgovorov in enostavnih trditev na odprta vprašanja dobimo še
vse druge, mnogo bogatejše nianse s konotacijami in čustveno obarvanostjo,
ki jih npr. telefonska raziskava na vzorcu tisoč respondendentov ne more
nikoli zajeti. Fokus grupe uporabljamo za hitro zaznavanje stališč in mnenj,
in naročnik lahko - kadar ne gre za udeležence -specialialiste - pričakuje
pisno poročilo v treh do petih dneh od naročila. Pridobivanje rezidentov za sodelovanje v fokus grupah opravljamo
s screeningom iz baze naključno izbranih občanov in s filter vprašanji.
Praviloma se udeleženci ne ponavljajo v različnih grupah in se med seboj
ne poznajo. |
AKTUALNO Strateško upravljanje in planiranje Metodologija raziskave Skrivnostni kupec Preizkušena na več kot 1000 primerih.
|
||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
2006 CEOs | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |