|
Metodologija skrivnostni kupec
Skrivnostni kupec (Mystery Shopper) je marketinško orodje,
s katerim lahko organizacije kar najbolj objektivno in neposredno preverijo
svoj končni stik s kupcem. Ugotovijo lahko pozicioniranje svoje ponudbe,
primernost predstavitve, večplastni odnos (lastnega) osebja do strank,
informiranost prodajnega in/ali kontaktnega osebja, urejenost ponudbe
in podobno.
Podobno telefoski SK omogoča vpogled v predstavitev podjetja
po telefonu, kjer je vez s potencialnim kupcem najbolj krhka.
"Skrivnostni kupec" z dopolnilnimi dejavnostmi postavlja aktiven
odnos med ciljnimi skupinami in doseže še veliko več, saj je proaktiven,
išče in z drugimi orodji odpravlja, povečuje in izboljšuje, skratka, je
v spletu odlično dolgoročno marketinško, kontrolno, merilno komunikacijsko
orodje.

Na podlagi ugotovitev raziskave "Skrivnostni kupec"
je mogoče identificirati šibke točke oz. šibka področja, ki se kažejo
v služenju kupcu oz. naročniku.
Za odpravo teh pomanjkljivosti nastavimo motivacijske in izobraževalne
programe, katerih implementacijo lahko sproti merimo: v vsakem celovitem
ocenjevalnem krogu, torej najmanj 2 x letno, z občasnimi specializiranimi
ocenjevanji po zmanjšanem vprašalniku in pri meritvah zadovoljstva potrošnikov,
pa tudi uslužbencev (trgovcev).
V podjetju smo na podlagi povraševanj uspešno razvili tudi
metodologija telefonskega skrivnostnega kupca.
spletna
stran skrivnostnega kupca
 
|
|
AKTUALNO
Strokovna podpora v podjetju
(CEO podpora)
Optimizacija in razbremenitev vodilnih v podjetju. Izjemna
podpora strokovnjaka s področja marketinga, spodbujanja prodaje in managmenta.
2 urni dnevni angažma zajema svetovanje 4 urni pa tudi operativno delo,
veliko referenc s področja... . dodatne
informacije
Strateško upravljanje in planiranje
Želite izboljšati profitabilnost podjetja in razbremeniti vodstvo.
Tu smo da vam pomagamo znižati stroške, spodbuditi prodajo in izboljšati
organizacijsko klimo v podjetju. dodatne
informacije
Metodologija raziskave Skrivnostni kupec
-TERENSKI
-TELEFONSKI
Preizkušena na več kot 1000 primerih.
dodatne informacije
|
|
|
|